De rekenkamer hecht groot belang aan een zorgvuldige werkwijze. Als u echter niet tevreden bent over ons handelen, dan kunt u hierover een klacht indienen.
De klachtenregeling van de Rekenkamer Den Haag is als volgt:
- U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of per email bij ons indienen.
- Uit uw klacht moet duidelijk blijken waar u over wilt klagen.
- Uw klacht dient vergezeld te gaan van uw naam, adres en telefoonnummer.
- Indien u uw klacht schriftelijk indient, dan dient u deze te voorzien van een dagtekening en uw handtekening.
- U ontvangt schriftelijk of per email antwoord van ons.
- Wij handelen uw klacht binnen zes weken af.
Uw klacht wordt niet behandeld:
- Indien uw klacht anoniem is.
- Indien uw klacht reeds is afgehandeld.
- Indien uw klacht niet direct betrekking heeft op het handelen van de rekenkamer.
- Indien uw klacht betrekking heeft op gedragingen van meer dan één jaar oud.
- Indien er al een (bezwaar- of beroeps)procedure loopt in relatie tot uw klacht.
Bent u niet tevreden met de manier waarop de Rekenkamer Den Haag uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de
gemeentelijke ombudsman.